Starmer er den værste leder i Vesten i nyere tid. Kun Merkel kan gøre ham rangen stridig.
Lad dette være et gravmæle over en katastrofal leder. Trist er det – og lige så trist, at hans sandsynlige efterfølger, Andy Burnham, selvfølgelig ikke vil løse Storbritanniens dybe problemer. Det bliver mere af det samme, bare i en anden forklædning.
Hvorfor var Starmer forstemmende, ja, næsten ondskabsfuldt ringe?












