Kommentar

10.08.24

Premium

Red barnet fra Red Barnet

Marianne Stidsen har set en reklame, der har provokeret hende. Hun kalder det en syg måde at se børn på og et udtryk for de påbudsformler, der kendetegner den moderne venstreideologiske tankegang, som vi også møder i FN’s verdensmål.

Når jeg her i sommer har turneret rundt med den københavnske Metro – en af de nyopfindelser, jeg trods alt synes giver mening – er jeg stødt på en reklame, som, ja, har stødt mig dybt.

Det gør jeg engang i mellem, altså støder på reklamer, som bare er ”for meget” – som når f.eks. mænd demonstrativt fører sig frem med skæg og neglelak i reklamer for barbergrej eller lignende.

Jeg har aldrig nogensinde før haft problemer med drags eller transpersoner eller andet i den dur. Endog blev jeg selv i min ungdom forvekslet med en drag, engang jeg var i New Orleans, fordi jeg – også på daværende tidspunkt – yndede at iklæde mig guld og glimmer og masser af billig bling-bling.

Premium

Dette indhold kan kun ses af medlemmer.

Månedlig betaling

55

Årlig betaling

550

Hvorfor blive medlem og betale? Fordi det er medlemmerne, der betaler for indholdet.
Vi har gjort det så billigt, at alle kan være med.

Kontrast stræber efter at blive:

Dit borgerlige anker i en woke tid

En autentisk borgerlig stemme

En borgerlige modvægt

Debat med bid, vid og humor

Dit borgerlige fællesskab